Avasta uus täiselektriline Citroën ë-C4 X. Kõik jõuajamid pakuvad samaväärset mugavust, disaini ja praktilist reisijateruumi.
Saadaval 2023. aasta esimesel poolel.
Tänu oma väljapeetud ja aerodünaamilisele kujule ning tõhusale, heitmevabale elektrimootorile on elektriline ë-C4 X sõiduulatusega kuni 360 km WLTP protokolli järgi mõõdetuna. Lisaks annab see võimaluse ka liiklemiseks sisepõlemismootoriga sõidukitele liikluseks keelatud aladel, mida luuakse ja laiendatakse erinevates linnades järjest kasvavas tempos.
Elektrisõidukiga sõitmisega kaasnev meelerahu
Selle disain, selle mugavus ja selle praktilisus sõiduki pardal ei jää mitte millegi poolest alla sisepõlemismootoriga mudeliversioonide vastavatele omadustele. Linnas annab elektriline ë-C4 X võimaluse liiklemiseks veel ka sisepõlemismootoriga sõidukitele keelatud aladel, seda lisaks sõidurõõmule, mis kaasneb sõitmisega täiesti müra- ja heitgaasivabalt.
Tänu oma väljapeetud ja aerodünaamilisele kujule ning tõhusale, heitmevabale elektrimootorile on elektriline ë-C4 X sõiduulatusega kuni 418 km WLTP protokolli järgi mõõdetuna. Lisaks annab see võimaluse ka liiklemiseks sisepõlemismootoriga sõidukitele liikluseks keelatud aladel, mida luuakse ja laiendatakse erinevates linnades järjest kasvavas tempos.
Elektrilise ë-C4 X laadimine toimub vaevatult nii teel olles, avaliku kasutusega laadimisjaamades kui ka kodustes tingimustes. Laadimisaeg on olenemata laadimislahendusest alati optimeeritud:
Oma sõitudel tunnete rõõmu täiesti müra- ja heitmevabast sõitmisest, lisaks märkimisväärsele erksusele juba alates kohaltvõtust, mis tagab dünaamilise sõidu ja meeldiva sõidukogemuse ülima sujuvuse juures ilma vibratsioonideta ja käiguvahetustega kaasnevate tõugeteta. Lisaks on teie käsutuses hulk distantsilt programmeeritavaid elektroonilisi teenuseid suurema meelerahu tagamiseks ja sõitmiseks väikseimate võimalike kulutuste juures sõiduki omamiskulude minimeerimiseks.
Nagu kõik muudki igapäevaselt kasutatavad tehnoloogiad on ka elektriline ë-C4 X loodud teie igapäevaste toimingute hõlbustamiseks. Laadimist on võimalik programmeerida või ajatada puuteekraaniga tahvelarvutist või MyCitroën rakendusest, seda näiteks laadimise planeerimiseks aegadele, kui elekter on kõige odavama hinnaga. Laadimisava luuk on varustatud värvikoodi edastava märgutulega laadimisprotsessi käigust ülevaate saamiseks, mis on ühtviisi jälgitav distantsilt MyCitroën rakenduse kasutamisel. Tänu ergonoomilisele laadimispesale on ka ühendamine vooluvõrku täiesti vaevatu. Laadimisjuhtmete ärapaigutamiseks on sõidukis ette nähtud spetsiaalne panipaik pagasiruumi põranda all.
Tavapärane vooluvõtupesa: Kodumajapidamises kulub aku täiemahuliseks täislaadimiseks vajadusel tavapärasest vooluvõtupesat 24 tundi.
GREEN'UP TÜÜPI LAADIMISPESA: Legrandi, 14A Green’up tüüpi laadimislahenduse kasutamisel kulub aku täislaadimiseks 15 tundi.
Wall Box laadimiskilp: Elukohta paigaldamist võimaldav Wall Box laadimiskilp: see võimaldab täiesti tühja aku täiemahulise täislaadimise ühefaasilisel voolul 7 tunni ja 30 minutiga ning kolmefaasilisel voolul vaid 5 tunniga lisavarustusena saadaval oleva, 11-kW laadija kasutamisel.
ÜLIKIIRE LAADIMISJAAM: Avaliku kasutusega laadimispunktis toimub aku laadimine 80% mahus juba 30 minutiga ehk laadimiskiirusega 10 km/min.
Citroën on muutnud süsteemi kasutuseks vajalikud toimingud sama lihtsaks, meeldivaks ja igapäevaselt loomulikuks, nagu see on mis tahes muu tipptehnoloogilise majapidamisseadme korral.
Juhi käsutuses on spetsiaalne ekraan täisdigitaalsel armatuurlaual aku oleku või sõiduulatuse jälgimiseks koos kolme kuvavalikuga: võimsusnäidik (elektriloendur), energiavoo näidik või soojusmugavuse tarbimise näidik. Viimatinimetatu võimaldab sõidukite küttesüsteemi kasutamisega ja soojusmugavuse tarbimisega energiakulule avaldatava mõju visualiseerimise. Nii süsteemi tööolekut kui ka aku ajatatud laadimise sätteid saab jälgida puuteekraani liidese otstarbekohastel lehtedel, mis on vahetult avatavad nupust keskkonsoolil. Sõiduki laadimise ajal võib ekraanile tellida näiteks akude täislaadimise lõpuni jäänud aja, taastatud sõiduulatuse ressursi või siis aku laetuse protsendimäära.
Kiirusel 130 km/h tuleb arvestada elektrilise ë-C¤ X WLTP sõiduulatuse lühenemisega poole võrra.
Sõiduulatust mõjutavad omalt poolt veel ka ilmastikutingimused (vajadus reisijateruumi kütte või kliimaseadme kasutamise järele).
Oma 4,6-meetrise kogupikkusega sobitub uus Citroën ë-C4 X Citroëni mudelivalikus imeliselt C5 X-i (4,80 m) ja C4 luukpära (4,36 m) vahele. Uute mudelite 2,67-meetrine teljevahe on seejuures viimasega samaväärne.
Külgvaates võib märgata dünaamilist katusejoont, mis voolab sõidukile laugpäraliku hoiaku andmiseks sujuvalt esiklaasi ülaosast pagasiluugi ülemise kerepaneelini.
Puhas ja sujuv katusejoon aitab tagada ka optimaalsed aerodünaamilised omadused, viies õhutakistuse koefitsiendi näitajani CX 0,29.
Sõiduki kõrge ja horisontaalse esiosa juurest leiab nõgusad disainielemendid ja terve auto laiused kroomitud noolekesed, mis voolavad sujuvalt Citroën LED Vision valgsutustehnoloogiat kasutavate kahel kõrgusel asetsevate esituledeni. Lisaks parima nähtavuse tagamisele aitab esitulede disain veelgi toonitada uute mudelite kõrgtehnoloogilist olemust.
Uue Citroën täiselektrilise Citroën ë-C4 X-i sõitjateruumis saavad nii juht kui ka kaasreisijad tänu Citroën Advanced Comfort programmile nautida võrreldamatut meelerahu, mugavust ja ruumikust.
Sõidumugavuse tagamiseks koosneb Citroëni eksklusiivne innovaatiline vedrustus amordist, vedrust ja kahest õhksummutist, mis asendavad tavapäraseid mehhaanilisi summuteid. Tänu õhksummutite kasutamisele on võimalik luua Citroënile omane "lendava vaiba" efekt ehk tunne, justkui hõljuks auto ebatasase teepinna kohal.
Laiad ja kutsuvad Advanced Comfort® istmed on valmistatud erilisest 15 mm paksusest tugevdatud vahust ja pakuvad unikaalset kombinatsiooni nii välimuse kui ka istumis- ja dünaamilise mugavuse vaates. Reisijad saavad end tunda justkui kui mugavas tugitoolis, mis pakub soovitud kindlust ja isoleerib nad teemürast ja teedel leiduvatest konarustest. Istmete südameks olev kõrge tihedusega vaht pakub täielikku mugavust ning seda eriti pikematel väljasõitudel, püsides samas uueväärsena pikema aja vältel, viies istmete kulumise ja äravajumise miinimumini.
Heaolutunde tagamiseks saab sarnaselt massaažifunktsiooniga esiistmetele ka ruumikatel tagaistmetel lülitada sisse istmesoojenduse.
Uue Citroën ë-C4 X-i puhul võetud disainlähenemine on loonud ruumi eriti laia 510-liitrise kasutatava mahuga pagasiala jaoks. Kuigi katusejoon kulgeb sujuvalt sõiduki esiosast tagaosani, võimaldavad tagaklaasi alla paigaldatud hinged laial ja kõrgel pagasiluugil parima ligipääsetavuse nimel vabalt avaneda.
Pagasiala põrandakatte alla peidetud täiendavas hoiuruumis saab transportida veelgi rohkem esemeid ning hoiustada üht või mitut ë-C4 X-i laadimiskaablit.
Uus täiselektriline Citroën ë-C4 X on varustatud viimase põlvkonna juhiabisüsteemidega. Kuni 20 tipptasemel süsteemi aitavad juhil tagada ohutust ning vähendavad nii juhi kui ka kaasreisijate stressi.
Täiselektrilise Citroën ë-C4 X-i pardal aitavad sõite ohutumaks muuta mitmed tehnoloogiad, mille hulka kuuluvad ka:
Kokkupõrke hoiatussüsteem ja kokkupõrkejärgne hädapidurdussüsteem;
Mugavust ja madalat stressitaset aitavad teiste tehnoloogiliste lahenduste seas tagada:
Lisaks eelnevale on sõidukid varustatud teistegi tehnoloogiliste lahendustega.
Täiselektrilise Citroën ë-C4 X-i kõige olulisemad omadused:
160 000 km või 8 aastat 70-protsendilise mahu garantii 50 kWh akule.
MyCitroën rakendus võimaldab teile järgmiste funktsioonide talitluse juhtimise teie nutitelefonist: