PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Privaatsustingimused ja küpsiste poliitika

KAHJUKÄSITLUS JA ÕNNETUSJUHTUMID
Lahendame Sinu mure – olenemata sellest, mis automargiga sõidad!

 

Kui Sinu autoga on juhtunud õnnetus ja sa ei tea, kuidas edasi toimida, piisab vaid ühest telefonikõnest! Võta ühendust United Motorsi kahjukäsitlusteenusega numbril (+372) 663 0000 ning puksiiriabi saad tellida ööpäevaringselt numbrilt (+372) 50 303 88. 

If P&C Insurance AS klientidel on võimalik kahjust teatada If iseteeninduses või If Mobile Baltics rakenduse kaudu.


Miks valida kahjukäsitlus ja remont United Motorsis?

Kvaliteet
United Motorsi prioriteet on alati olnud kõrgetasemeline teenindus ja kvaliteet. Kasutame avariiliste sõidukite taastamiseks Põhjamaade moodsaimat tehnoloogiat ning kõik tööd viiakse läbi vastavalt BMW AG ja Stellantise kõrgetele kvaliteedistandarditele, mis tagavad turvalise ja muretu sõidukogemuse.

Usaldusväärsus
Meie spetsialistid on põhjalikult välja õpetatud ja läbivad pidevat täiendõpet, et olla kursis uusimate tehnoloogiatega nii kahjude hindamisel kui ka remontimisel.

Mugavus
Tänu tihedale koostööle kindlustusseltsidega pakume otsekäsitlusteenust, kus kogu kahjuregistreerimise protsessi eest hoolitseme meie. Suhtleme kindlustusseltsiga, koostame vajalikud dokumendid, hindame kahjud ja hoolitseme, et remont vastaks margitehase nõuetele.

Universaalsus
United Motorsi Peetri esindus pakub täisteenust nii meie poolt müüdavatele kui ka teistele automarkidele. Teostame hooldus- ja remonditöid, klaasiparandust ja -vahetust, pleki- ja värvitöid ning värvkatte hooldust.

Hinna ja kvaliteedi suhe
Tänu kaasaegsele tehnoloogiale ja kvalifitseeritud meeskonnale pakume tippklassi teenust konkurentsivõimeliste hindadega. Küsige personaalset pakkumist meie esindusest!

 

Mida teha, kui auto on sattunud õnnetusse?

Liiklusõnnetused, vargused, vandalism ja kokkupõrked metsloomadega võivad põhjustada sõidukile erinevaid kahjustusi. Vähendamaks stressi ja kahjusid sellistes olukordades, järgige neid samme:

  1. Koguge vajalik teave
    Hoidke autos alati liiklusõnnetuse teatamise blanketti. Kui juhtumisse on kaasatud teine osapool, selgitage kohapeal välja süüdlane ja täitke kokkuleppe korral liiklusõnnetuse blankett. Kui süüdlast ei leita või ta lahkub sündmuskohalt, võtke üles auto number, mark ja värvus ning helistage vajadusel politseisse.
     
  2. Kontrollige sõiduki seisukorda
    Veenduge, kas saate oma sõidukiga ohutult edasi liikuda. Kahtluse korral tellige puksiir või autoabi, kes viib teie auto lähimasse United Motorsi esindusse, kus hinnatakse kahjud ja teavitatakse kindlustusseltsi.
     
  3. Külastage esimesel võimalusel teenindust
    Kui auto on kasutuskõlblik, külastage lähimat United Motorsi esindust niipea kui võimalik, et kahjustuste hindamine ja kõrvaldamine saaks teostatud vastavalt tehase nõuetele.


Millal võtta ühendust politseiga?
Helistage kohe politseisse numbril 112, kui:

  • avariis sai inimene vigastada,
  • süüdlast ei ole võimalik kindlaks teha,
  • teine osapool on joobes või tal puudub juhtimisõigus,
  • liiklus vajab reguleerimist,
  • toimus kokkupõrge metsloomaga või auto langes varguse või vandalismi ohvriks.


Kahjustuste kõrvaldamine United Motorsi esindustes

Kõrgeima kvaliteedi tagamiseks ja garantiitingimuste säilitamiseks soovitame remonti autoriseeritud United Motorsi esindustes. Meie esindused asuvad Tallinnas, Peetris ja Kohtla-Järvel. Meie Peetri esindus pakub kõikehõlmavat kahjukäsitlusteenust, kus võtame enda kanda kindlustusega suhtlemise ja kõik vajalikud protseduurid, sealhulgas põhjaliku avariijärgse kontrolli ja kvaliteetse remondi.


Mida kaasa võtta teenindusse tulles?

  • Täidetud liiklusõnnetuse blankett,
  • Sõiduki registreerimistunnistus,
  • Juhtimisõigust tõendav dokument,
  • Liikluskindlustuse ja kaskokindlustuse poliisid.


Kahjuteate esitamine on lihtne ja mugav – meie esindustes saab täita Eesti Keretöökodade Liidu ja Kindlustusseltside Liidu poolt tunnustatud kahjuteate vormi, mida aktsepteerivad kõik kindlustusseltsid.

Soovime teile turvalist teekonda!

Töölaua versioon